Воскресенье, 20.08.2017, 10:57 Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Регистрация | Вход

Меню сайта
Форма входа
Поиск

Отчёт о работе


У наш час у суспільстві гостро постає проблема соціального захисту дітей, підготовки учнів до виконання громадських обов’язків. Проблема формування соціально компетентної особистості передбачає створення максимальної індивідуалізації та диференціації виховного процесу, вирішення поставлених завдань через систему шкільного самоврядування, яке передбачає залучення учнів до керівництва, формування в учнях прагнення бути лідером, відповідальним, розміркованим, розвивати організаторські здібності дітей.


Шкільне самоврядування повинно стати визначальним фактором педа­гогічної доцільності організації життя шкільного колективу, соціальної ак­тивності учнів, формування в них по­чуття гідності, можливостей виявляти себе в соціально значущих справах.


Виходячи саме з таких позицій, на підставі нових особистісно зорієнто­ваних технологій було створено й адаптовано до шкільних традицій шкільне самоврядування відповідно до Конституції України, Закону про загальну середню освіту, Декларацією прав дитини, Концепцією громадянського виховання


та інших до­кументів.


Через створення системи учнів­ського самоврядування - ШУР — на засадах демократії и гуманістичних відносин було забезпечено умови для:


   гуманних відносин об'єктів вихо­вання;


   самовизначення и самореалізації особистості кожного учня, вільно­го розвитку його здібностей;


   формування в нього потреби  інте­лектуального, духовного, культур­ного розвитку, здатності до самостійного творчого мислення;


   формування громадянської актив­ності;


   формування відповідаль­ності, самостійної пове­дінки;


   виховання поваги до су­веренітету особистості учня;


   надання кожному учню можливості зробити жит­тєвий вибір.


Метою створення Шкіль­ної Учнівської Республіки було:


   сприяння розвитку твор­чої особистості учнів;


   гармонійний розвиток особистості;


   формування активної позиції кожної особис­тості;


   вироблення вмінь та на­вичок співробітництва;


   забезпечення виконання учнями своїх обов'язків та захист їхніх прав;


   формування повноцін­ного громадянина дер­жави.


Учнівське самоврядування школи у своїй діяльності ви­рішує такі завдання:


   захист інтересів учнів;


   створення об'єднань, клубів за інтересами;


   створення умов для самореалізації особистості учня;


   проведення наукових, творчих, спортивних за­ходів, свят;


   створення умов для на­буття досвіду громадян­ської дії, демократичної поведінки;


   сприяння    професійної орієнтації учнів.


 


Педагогічній супровід учнівського самоврядування здійснюють заступник директора з виховної роботи Акопян Т.М., педагог-організатор  Сподіна М.А., учитель фізики Акопян С.А., учитель української  мови  Ганночка І.В.,  учитель російської мови Фокіна С.В.  та на рівні класів - класні керівники. Координує роботу всіх ланок директор школи Говорун Р.А. 


Вибори Президента проводяться за принципом рівного і прямого виборчого права при таємному голосуванні терміном на два роки. Президентом може бути обраний учень, який навчається в 8-10 класі. У голосуванні беруть  участь учні 5-11 класів.


Щотижнево в школі проводяться лінійки, на яких розглядаються важливі питання шкільного життя (чергування класів, правила поведінки та шкільного розпорядку та інше).


Члени учнівського самоврядування входять до складу Ради профілактики, беруть активну участь у проведенні профілактичної роботи з учнями, що мають пропуски занять, навчаються на початковому рівні. Члени шкільного активу разом з батьками були залучені до проведення відкритої педради «Моральний аспект співробітництва педколективу з батьками» від 30.05.05, протокол № 5. Окремі рішення педагогічної ради згоджуються з батьківським та учнівським комітетами. Наприклад, «Порядок використання мобільних телефонів», від 12.09.07, протокол №1 Ради командирів.


Учні школи беруть участь в підготовці та проведенні предметних тижнів.


Члени активу учнівського самоврядування беруть активну участь у  контрольно-аналітичній роботі (проведення анкетування, опитування учнів про рівень комфортності в школі, рейди - перевірки санітарного стану шкільних кімнат, оформлення класних куточків, дотримання шкільної форми), підготовці та проведенні шкільних акцій та позакласних заходів (макулатурнір, акції «Створи добро», «Ветеран живе поруч», Дні здоров’я, шкільний турнір «Що? Де? Коли?», виступ агітбригади «Молодь обирає здоров’я», участь у предметних тижнях,  Дні толерантності , Святі матері тощо).


У 2007-2008 році Міністерство дозвілля (міністр - Сагайдачна Світлана) самостійно розробило сценарій та провело Осінній бал для учнів 7-9 класів. Прес-центр (головний редактор Петрєєва  Анастасія)  випускає газету дитячої організації «Так ми живемо». У цьому році за ініціативою школярів було замінено назву газети  на «Йо - ГУРТ».


Протягом навчального року для підготовки свят, загальношкільних заходів створюються творчі групи, до яких входять найактивніші учні. Так творча група старшокласників щорічно готує сценарії виступу  команди КВК ЮІД. Команда «Подорожник» останні п’ять років є переможцем міського етапу конкурсу та призером регіонального етапу.


Учні школи Безмін М., Таранець К., Гарницький А. під керівництвом вчителя історії та правознавства Бака О.В. брали участь у форумі «Держава, яка чує дітей». (2007 р.) У захисті проекту «Проблеми розвитку учнівського самоврядування» учні  були нагороджені грамотами.


На обласному форумі шкільних лідерів, який був присвячений 75-річчю Донецької області, (м. Святогірськ) учні Лавренко Т. та Таранець К. під керівництвом заступника директора з виховної роботи представили проект «Здоров’я дітей – майбутнє країни » та були нагороджені дипломами.


Для учнів школи діє «Школа лідерів» під керівництвом педагога-організатора Сподіної  М.А.. Головна мета Школи лідерів – формування досвіду громадянської поведінки лідерів шляхом активного залучення їх до справ і турбот школи. У міському та обласному конкурсі «Лідер - перспектива» протягом останніх трьох років учні школи стали переможцями і призерами:


 



















 Гарницький


Андрій 


 Міський конкурс


«Лідер –перспектива» 2005 рік,  І місце


Обласний конкурс


«Лідер-перспектива»


2005 рік, ІV місце


2005-2006 рік Президент Міської дитячої організації «Бахмутська республіка»


Лавренко Тетяна


 Міський конкурс


«Лідер –перспектива» 2006 рік,  І місце


Обласний конкурс


«Лідер-перспектива»


2006 рік, ІІІ місце


2006 рік


делегат Всеукраїнського зльоту дитячих організацій (м.Київ)


 Нарижний   Євген


 Міський конкурс


«Лідер –перспектива» 2007 рік,  ІІ місце


 


Член обласної


Ради


старшокласників


 


У 2007 році Терновський Дмитро став членом координаційної ради міської дитячої організації..


Чотири учні школи: Акопян Арсен, Горопашний Олексій, Гусарова Олена та Петрєєва Анастасія зараховані у 2007 році до обласної Школи  моделювання особистості.


Адміністрація школи кожен рік вивчає рівень розвитку самоврядування в класних колективах, використовуючи анкетування, усне опитування учнів,  проводяться співбесіди з класними керівниками.


Для розвитку особистості школа вступила в програму Партнерства шкіл, підписавши Програму партнерства з ЗОШ № 3 м. Новий Розділ. Бо відповідно до Концепції громадянського виховання, велике значення в патріотичному та інтернаціональному вихованні учнів має народна і дитяча дипломатія, яка сприяє зближенню народів, поглибленню взаєморозуміння представників різних регіонів, стимулює радість дитячого спілкування, збагачує соціальний досвід особистості.


Метою партнерства є обмін досвідом громадянського, національного, патріотичного виховання, спрямованого на формування свідомості громадянина незалежної держави, який бажає знати історію і культуру своєї країни, різних регіонів України, і який зуміє застосувати отриманні знання в житті своєї школи, свого міста, свого регіону. В рамках цієї програми учні школи Гарницький  Андрій, Таранець Катерина та Букрей Анастасія відвідали на зимових канікулах


М. Новий Розділ.


 



Ісаєв Антон - "Самий розумніший восьмикласник-2005"

 
 
Фіналисти "Самий розумніший восьмикласник-2006"

 
Фіналисти "Самий розумніший восьмикласник-2007"

              

        Ігри "Брейн-Ринг - 2007"  та "Трійка- 2007"


 

 

Календарь
«  Август 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей
Дизайн сайта
Оцените мой сайт
Всего ответов: 301
Block title
Block content
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика