Воскресенье, 24.09.2017, 22:09 Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Регистрация | Вход

Меню сайта
Форма входа
Поиск

Семинар-практикум по превентивному воспитанию


Левшунова Наталья Владимировна, специалист II категории


СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ



Тема: Теоретичні та практичні основи попередження вживання тютюну, алкоголю й інших психоактивних речовин дітьми та профілактики комп’ютерної залежності.


 Мета: вивчення і пояснення причин вживання тютюну, алкоголю й інших психоактивних речовин, комп’ютерної залежності;


Ознайомлення з необхідним мінімумом підходів і спеціальних прийомів превентивного виховання;


Формування в підлітків здорових установок і навичок відповідальної поведінки.


 Завдання:


Надати дітям об'єктивну, відповідну до віку інформацію про тютюн і алкоголь, комп’ютерну залежність, сприяти збільшенню знань учнів шляхом обговорення проблем, пов'язаних з тютюном і алкоголем.                                                               


Вчити дітей краще розуміти самих себе і критично ставитися до власної поведінки.    


Вчити дітей ефективно спілкуватися; сприяти прагненню дітей зрозуміти оточуючих і аналізувати свої стосунки з ними.


Вчити дітей робити здоровий вибір і приймати адекватні рішення.


Допомогти школі й батькам у попередженні прилучення учнів початкової школи до тютюну й алкоголю.


 Очікуванні результати:


-                   інформованість учасників НВП за проблемою;


-                   навченість педагогів професійно формувати в  підлітків здорові установки і навички відповідальної поведінки;


-                   оволодіння інноваційними методами роботи з батьками та дітьми.


 


Тематичний план:


Тема 1.  Аддиктивна поведінка підлітків.


Засідання круглого столу.


Прагнення до відходу від реальності навколишнього світу шляхом зміни свого психічного стану приймає такі розміри, що починає управляти життям людини, робить його безпорадним, позбавляє волю..


 На засіданні круглого столу розглядаються  причини такої поведінки, методом мозкового штурму виробляється алгоритм  і організація психолого-педагогічного супроводу роботи з учнями які мають  ускладнену поведінку. Вивчається  проблема взаємодії людини і комп'ютера. В ході дискусії розробляються рекомендації  щодо профілактичної роботи.


            В практичній частині семінару пропонуються  анкети і тести, які допоможуть вивчити особистість  учнів і  виявити відношення до даної проблеми.


 


Тема 2.  Методи превентивного виховання.


Дискусія


            Превентивне виховання являє собою нову галузь педагогічної діяльності, в якій тісно переплелися сучасна педагогіка, практична психологія та медична профілактика. Методи превентивного виховання не вичерпуються традиційними. Тому  в ході дискусії  розглядаються та порівнюються різні методи виховання


 


Тема 3.  Структура занять з превентивного виховання.


Творча майстерня


            Структура занять з превентивного виховання повинна бути гнучкою.  По-перше вчитель повинен розвивати особистісну й соціальну компетентність учнів,  також треба надавати учням об’єктивну, відповідну до віку інформацію,  вчити дітей робити здоровий вибір і приймати адекватні рішення.


            Н а засіданні творчої майстерні обговорюються форми проведення занять з превентивного виховання, надаються практичні поради  та проходить моделювання  занять  у груповій формі..


 


Тема 4.  Організація співпраці навчального закладу та сім’ї .


Засідання-роздум


Суперечності між вчителем і батьками вчиться виникають з різних причин:.  роз'єднаність інтересів, велике число вимог, які пред'являються сторонами один до одного;  відмінність типів відносин до дитини;  різний рівень педагогічної кваліфікації.


            На засіданні семінару з  цієї проблеми в ході обговорення розглядаються різні аспекти роботи з батьками, розробляються рекомендації педагогам і батькам щодо превентивного виховання. Пропонується практичний матеріал  з проведення батьківських зборів.


Література:


1.            А.В. Руденко Возрастная психология. ДоНУ 2003.


2.            Т.А. Шишковец  Осложненное поведение подростков. Психолого-педагогическое сопровождение, справочные материалы. М.2006г.


3.            Т.А.Шилова Психодиагностика и коррекция детей с отклонениями в поведении. М.2004г.


4.            Ю.А. Клейберг Социальная психология девиантного поведения М.2004г.


5.            Довідник класного керівника в запитаннях та відповідях. Ранок 2007 р.


6.            Н.П. Слободяник Психологическая помощь школьникам с проблемами в обучении М.2004г.


7.            Т.И.Макартычева Тренинг для подростков. Профилактика девиантного поведения СПб 2006г.


8.            Психолог ж-л червень 23-24 (215-216) 2006р.

Календарь
«  Сентябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архив записей
Дизайн сайта
Оцените мой сайт
Всего ответов: 302
Block title
Block content
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика